tisdag 11 november 2008

Inne på dag 2

Ja, då var vi inne på dag två. Frukost bestod av en smoothie från Chiquita, en banan och en kopp te (grönt så klart). Lunchen var det Carin som stod för och det var en god papaya- och apelsinsallad med rödkål, färskspenat, solroskärnor m.m. Supergott och mättande! Mycket mer mättande än min röd- och gulbetssallad igår...
Dock känner jag mig ganska hungrig hela tiden och morötterna bakom mig i bokyllan är en räddare i nöden. Fast jag är ju iofs alltid hungrig vare sig jag detoxar eller inte, så egentligen är det inte så stor skillnad.
Kroppsmässigt känner jag inte så mycket än, bara lite mer frusen än vanligt, och en liten begynnande huvudvärk. Men det kan jag vara av helt vanliga orsaker.
Kan ju bara hoppas att de där omtalade influensa-liknande symptomen, illaluktande kroppen och yrseln inte dyker upp! :)

Inga kommentarer: