tisdag 18 november 2008

Börjar få risigt humör...

Nu börjar tröttna lite på den här detoxen. Förutom att jag börjar få lite idétorka på mat att äta på kvällarna så har jag fått lite dåligt humör de senaste dagarna. Stackars Henrik fick stå ut med mycket mutter från min sida igår kväll när jag inte fick mat i magen direkt när jag kom hem. Går ju liksom inte att bara slänga i sig en macka om man är hungrig, utan det kräver mer energi och tid. Men tog en promenad i kvarteren och sen blev det okej. Men i morse blev jag också grinig över typ ingenting och det löste jag med att promenera till jobbet. Så egentligen är det väl ingen som märker så mycket av min irritation (förutom Henrik) eftersom jag försöker lösa det på en gång, men jag gör det. Börjar bli less på att vara lättirriterad. Men, men det är inte så många dagar kvar och det har ju gått så bra hittills. Så det är bara att hålla flaggan högt och kämpa på!

Inga kommentarer: